Me man hep ook een blog!

Chris heeft ook een blog – en hij had hem al eerder dan ik! Hij gaat over wat hij nou uiteindelijk van Nederland/de Nederlanders vindt, na 9 jaar hier. Hij is te vinden op http://christopherdwestdutchimps.blogspot.com/ – en samen wordt dit dus een Gesammstkunstwerk, een tweelandige blik op het verschijnsel emi-immigratie, een cross-culturele exploratie van het begrip ‘vertrek’, ‘vreemdeling’, ‘vervreemding’ met kruisverbanden op menselijk en geografisch gebied. Nou Sebastiaan nog een over Lego Star Wars, en Iris een over slakken, en dan zijn we helemaal een kunstwerk. Doei!

O ja. Chris zijn blog is erg leuk. Lees!

1 Comment »

  1. Karin said

    Hoi Anita,

    Wat een leuke blog. Je hebt echt schrijftalent joh!
    Misschien krijg je daar in de bossen van Vermont wel tijd voor een roman? En zo niet, vooral vrolijk blijven doorbloggen.

    Ik moet je bekennen: ik word ook een beetje weemoedig van jullie vertrek. Het is natuurlijk heel leuk allemaal en een groot Avontuur en je kunt altijd bloggen en skypen en youtuben, maar feit is dat jullie straks gewoon niet meer tegenover ons wonen. En dat ga ik wel missen hoor, zulke gezellige buren!
    Jullie vertrek en vooral je eerste blog doet me ook beseffen hoe fijn ik hier, vreemd genoeg misschien, toch woon zo met Lahcen en Nora in ons multiculti Amsterdamse buitenwijkje in het groen. Dat ik me na jaren zwerven eindelijk eens ergens thuis voel, en hoe bijzonder dat is. Maar goed een eigen bos in Vermont is natuurlijk ook niet niks.
    Om maar niet te spreken van een communnity van ex-hippies 🙂

    Nou ja, zo maar wat gedachten van mijn kant, dat krijg je dan he, mijmeren via internet is blijkbaar aanstekelijk.
    Maar het gaat vast heel goed gaan (in onvervalst A’dam -ZO slang) met jullie, daar in dat bos. Ik zie het helemaal voor me.
    Blijf ons vooral op de hoogte houden!

    groetjes, Karin (en nee naam hoef inderdaad niet, maar wel zo gezellig..)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

