Eerste email van 6 juli toen we nog geen internet hadden

Lieve allemaal (graag doorsturen aan iedereen die hier niet op staat, ik heb maar weinig email adressen hier – Ik zal deze mail ook bloggen zodra ons internet het doet): we zijn na een hele lange en deels geweldig makkelijk (Schiphol, Kennedy uit, douane, kattenpapieren) en deels wat lastig (Kennedy in: met katten door de douane en zeer knorrige ground staff, nieuwe mandjes volgens Jet Blue regels kopen, 1 koffer kwijt bij aankomst) verlopen reis aangekomen in ons heerlijke, fantastische, geweldige huis. ‘Een wild paleis’ zei Iris, en ‘het is nog fijner dan ik dacht…’ En beide kinderen zeiden toen ze wakker werden en uit het raam keken  precies hetzelfde: ‘dit is allemaal van ons’. En nu zijn de koffers uitgepakt en de katten zitten trillend onder deverwarmingsketel van de schol te bekomen, en de kinderen lezen de stapel strips die we hebben meegenomen en ik zet nog maar eens kopje koffie.

Het adres is dus 71 Hanley Lane, Jericho, Vt 05465. Mijn telefoon werkt hier, gewoon 06 20367331 en ook mijn werk email: a.dewaard@elsevier.com.
Heel veel liefs en tot binnenkort! Veel zoenen,

Anita

Leave a Reply

